Total Pageviews

Saturday, December 25, 2010

Waa Sudah Lama Update Tak Tercetus.Maaf.

Hoho.maaf semua.Mohammad Zulkiflie sudah lama tak update blog.
Bukan la apa.Aku sangat lah sibuk menyelenggara kaosme hidup sebagai pelajar kolej biasa.
"Ahh kau internet lembab sempat je kau buat alasan." Sindir hati kecil sendiri.
Aku merupakan jenis yang kurang memikirkan masalah-masalah remaja,kerana bagi aku,masalah
yang jauh lebih besar(mungkin tak besar mana) sedang membelenggu,lagi pula yang sedang menunggu.
Tapi yelah.Sebesar-besar sarang semut tu,takkan lah tak ada seekor pun yang terkena hujan kan.
Haii...
Walaupun aku rasa aku agak jauh ke depan,(perasan la kau),
kadang-kadang,behaviourisme dalam sesetengah figura humanistik agak payah untuk ditelan oleh jiwa yang lain.
Yeah,hairan luarannya agak mengikut norma lelaki-budak Nusantara urban yang biasa,
tetapi dalamannya terdapat sensitiviti feminin keterlaluan (sedikit)  memberi kesan seperti depresi kepada aku.
Ya walaupun aku faham mengapa,tetapi dengan had spiritual yang masih terkekang dengan batas umur,
Aku tidak dapat mengelak dari merasai,dan memandang sambil tersenyum menggeleng.

Cerita tikam belakang-depan-kiri-kanan.Dah macam betina lah pundek.

p/s : Nampak gaya ni macam pos aku yang paling panjang.Hahaha.
(Gelak sinikal menghina diri sendiri).

No comments:

Post a Comment