Total Pageviews

Tuesday, February 8, 2011

4 orang Puji Anak Masing-Masing

4 lelaki pencen sedang minum di tepi kolam sambil memancing.

Sebab bosan takde ikan,mereka pun mula lah berdialog :

Lelaki 1 :
Weh,taw,anak gua sukses oo skang..Dia masuk bisnes hartanah.Dah dapat bagi rumah 1 kat member         kamcing die..

Lelaki 2 :
Alah kecoh.Ingat anak kau sorang.Anak aku pon same jugak.Die men saham.Pon dapat bagi bon saham 1/2 juta kat kawan die jugak.Kawan tu bhai bukan sedara oo.

Lelaki 3 :
Korang ni.Ingat anak korang hebat sangat ke.Anak aku bussinessman kereta laa.Baru-baru ni bagi Murcielago sebijik kat kawan dia.Free-free aje.hohoho!


Lelaki keempat diam seribu bahasa.3 lelaki yang sebelumnya tiba-tiba bersifat ingin tahu,dan menerjah soalan kearah lelaki keempat."WOI!!"ANAK KAU KERJA APA!(serentak).



Akhirnya,terkeluar juga jawapan lelaki keempat..


"Anak aku tak berapa nak menjadi la geng.Adoii"

Dia haritu kerja dekat salun.Dah tua-tua ni baru aku dapat tahu gay budak tuh.Tapi nampak gayenye ramai yang tergila.baru-baruni dia cerita kat aku dia dapat rumah sebijik,bon saham 1/2 juta,dengan sebijik Lambhorgini Murcielago dari boyfriend-boyfriend dia.Pelik aku..








Gay pon ada playboy ke?

No comments:

Post a Comment