Total Pageviews

Wednesday, April 20, 2011

Kenapa Aku Buat Blog ni Asalnya?

Entahlah.
Itu je jawapan yang aku boleh luah.

"Mung tu macam ge lalang.Ikut angin tiup nak gi mane-mane."Monolog aku.
Sedar.
Kejap ke-kiri,kejap ke-kanan.


Kejap-kejap.Aku nak ingat balik.


Oh ya.Mula-mula aku bina menatang ni,dengan sebab yang typically lesbian.
Tempat emo-emo.Merapu dan tambahkan marah sendiri.
Kemudian aku pikir balik. "Apa salahnya kalau letak hiburan sikit?."

Jadilah bergambar-gambar.
Kemudian,aku mula cuba-cuba dengan trafik.


Mengarut.
Exclusively lame.

Kemudian baru aku sedar balik kenapa aku buat blog ni.
Bukan niat asal.Tapi hasil pencarian seele.

Ini tempat aku berehat.Rehat minda.
Lepaskan apa yang terbuku.
Ya,aku introvert.
Aku perlu berseorangan untuk cas tenaga selepas beberapa tempoh bersosial.
Dan waktu sekarang sangatlah sesuai.
Dan tempat ini juga sangat sesuai.


Mungkin aku memang suka menulis,tapi malas nak pegang pen?(Cheese! :).
Takkan la aku nak buat diari?Geli nyah.

p/s : Cheese adalah trademark (yang tidak di "trademark" kan pun) cikpuan aku.
        

No comments:

Post a Comment