Total Pageviews

Wednesday, April 20, 2011

Kisah Seorang Aku di Hari Ini

Selalunya orang yang menulis akan ada masalah untuk tidur.
Betul macam tu?

Aku rasa ramai yang setuju.
Semalam.Pukul tiga pagi aku cuba lelapkan blepharo aku nan sepasang ni.
Jenuh.Tertekan.
Macam-macam pulak yang bermain dalam benak fikiran aku ni.Sangat macam-macam.

Padahal esoknya (pagi tadi) aku ada exam.
Aah.Final exam yang betul-betul final.Exam terakhir aku sepanjang pengajian aku kat sini.
Tapi akhirnya aku berjaya tidur jugak.
Bangun pukul 8 dan bergegas,ya aku segar.

Maybe its the rush.And excitement.

Baliknya dari exam,aku verwishen.Tak tahu apa nak dibuat.
Dunia memang kalut.
Tapi aku tak ada peranan dalam itu semua.
 
Jadi aku teruskan dengan kerja aku.Melalut.
Tengahari,cikpuan aku call sejurus lepas aku hantar text.
Bagi kerja.Akhirnya.Ke Beranang kejap hantar kereta kat mama beliau.
Lesen?Peduli apa aku.Polis pun tak pedulikan aku.(Cheese :).

Petang,Sesampainya di rumah.Dari Beranang sampai ke Rinching,
sampai ke Bangi sampai ke Bukit Mahkota ni,hujan mencurah-curah.
Bukan menjejeh-jejeh ya.

Mencurah-curah.

Transformers Prime.
Tiba-tiba kawan aku perkenalkan dekat aku.
TV series of Transformers.3D animated.
Transformers dan aku?
Aku die-hard,but silent fan.Review aku tentang cerita tu?


Aku tertidur sampai pukul sepuluh.Dan akibatnya,sekarang
aku sedang menaip entri yang paling panjang dalam blog ni.
Rasanya lah.


Aku ingat nak tambah tingkat kedua kat bilik aku kat rumah.
Tempat tidur sahaja.
Bilik aku tu basement.Nak buat macam mana?


Insanity is possible when the time arrives.
-the senile-

No comments:

Post a Comment