Total Pageviews

Thursday, April 21, 2011

Makin Rapat Kita Dengan Seseorang,Makin Mudah Kita Bergaduh.

1.
Kelapa nak ke bandar.

"Malas lah aku nak ajak si Strawberi.Pegi sorang-sorang lagi banyak boleh buat."Katanya.

Strawberi : "Bialah dia nak pegi.bukan hal aku sangat pun."


Kelapa dan Strawberi tak rapat sangat.Bukan bergaduh ya.Cuma memang tak serapat itu.


2.
Kelapa nak ke bandar juga.

"Malas lah aku nak ajak si Strawberi.Pegi sorang-sorang lagi banyak boleh buat."Katanya juga.

Strawberi : "Sampai hati dia tak ajak aku.Aku marah dia!Aku emo dengan dia!"


Kelapa dan Strawberi mempunyai hubungan yang rapat.


Saya pasti anda faham.Kan?
Masing-masing sudah tentu berpengalaman.
Pandai-pandai la menilai dalam menjaga perhubungan anda.

Terutama perempuan.

Relevan ke?Bagi aku tak langsung.


Ini adaptasi.
Credits to : http://salina91.blogspot.com/2011/04/tak-tau-nak-letak-tajuk-apekorang-baca.html

No comments:

Post a Comment