Total Pageviews

Tuesday, April 26, 2011

"Review Tentang Tulisan Bogel"

Tulisan Bogel.

Tuan blog jemput review.
Layout kau PINK.

Tulis kau aku suka.
Header memang gambar orang bogel.
Dan Hitam.

"Kau buta tak nampak ke pompuan tu? Lambang tandas pakai skirt lah ngok."

Gambaran tulisan,dan gambaran visual kau kadang-kadang ku tengok berlawanan?
Benda memang kecik.Tapi mungkin tu seni kau.Ironi.

Ku tak takwilkan.
Yang penting isi kau ada makna.
Dan semua entri (yang aku tengok) :


Emosi




Paham?
Maksud aku,kau pandang semua subjek dari sudut emosi.


Tak kira dunia,masalah,cinta,peribadi.
Semuanya emosi.


Emotional Writers tidaklah aku diskriminasi.
Itu aku puji ,sebab kau ada identiti.


Jadi,maaf kalau tak memuaskan hati,
tapi aku bukan jenis menyebelahi.
Hasil kau gempak gila babi,
Teruskan berkarya lagi!






Dia ni penyajak orang payah nak kenal tapi ada gaya sendiri.
Bagi aku,tak ada apa-apa yang nak dibaiki.

Ni haa aku tag kau.Kalau rajin review la sekali.
Woi Ruby!

Haa kalau nak tengok sama kat sini.


-the senile- Dia cakap orang lebih tapi tak sedar diri sendiri.

No comments:

Post a Comment