Total Pageviews

Friday, April 22, 2011

"Segmen Blog Review Pak Cek Biola"


Dalam segmen Pak Cik ni,ada beberapa soalan yang ditanya.
Okeh.Saya sedia menjawab :)

1 ) Apakah warna kegemaran anda?

Walaupun blog ni sebenarnya kaler hijau,tapi sebenarnya
warna favoriten ku adalah biru muda.
Sebab aku insomniac dan warna biru muda memudahkan tidur.Tak caya try sendiri.

2 ) Jika anda diberi wang tunai sebanyak RM 1 juta,berikan 3 benda utama yang anda akan buat dari duit itu.

Kalau duit 1 juta?

Yang pertama :


Hantar parents aku pergi Haji.


Yang kedua :


Melabur dalam Hartanah


Yang ketiga :


Melabur dalam emas.

Duit lebih tu baru aku buat berbelanja beli aset dsb. hehe
Ni dikira berbelanja ke?



Dan saya tag cik ~fuNtaStY~
Silalah usyar ye! :)

http://www.blogger.com/profile/15849310152526095781

3 comments: