Total Pageviews

Thursday, April 21, 2011

Pointing Out Irrelevant Bad Nature.

Ramai antara kenalan aku macam ni.


Ok aku bohong.Tak ramai pun.

Ada la berpuluh.

"Apa kau cuba nak cakap ni bodoh."
Aku tau ramai akan fikir macam ni bila baca.

ramai?
baca?

Ok cubaan sedapkan hati sendiri.

Macam ni.

Ramai yang suka "point out" kekurangan diri,yang :

boleh diubah
sangat tak relevan
menyusahkan orang lain

Dan expect others to accept it as it is.

Apa yang kita panggil tu?
Tepat sekali apa dalam kepala anda.




SELFISH




Ingat.Orang lain juga korbankan benda sama untuk kau.
Dunia ada banyak lagi belitan untuk dirungkai.
Dunia akan tolong penuhi keperluan kau kalau kau sedia tolong penuhi keperluan dunia.
We are very dependant to each other.
Aku cukup tak suka.Manusia adalah "complexly flexible.".

Kalau kau sampai macam tu punya rigid,baik jadi meja atau dinding.
Lagi banyak function bukan?


Aku kenyang.tiba-tiba datang dalam kepala.

No comments:

Post a Comment