Total Pageviews

Wednesday, April 27, 2011

B.I.G Story 01

Malam kedua kem.
Aku ditugaskan menjadi sentri.

Ye ye yang kena jaga malam-malam masa orang lain tidur tu lah.

Aku dah tidur siang tuh.
Jaga dengan member aku sorang.Ilya.
Dia ni memang melawak tahap fucker.

Adalah satu alkisah joke diceritakan beliau.

Dikatakan diceritakan oleh kawan beliau.
(Mestilah aku tak kenal)

So here's the thing.

 Ilya :"Member aku  sorang ni duk Singapore au.Selalu dia ngutuk apek-apek sana.Lagi-lagi Miss Singapore tuh."

Aku : "Haa?Apehal dengan Miss Singapore?"

Ilya : Macam ni.Masa pertandingan Miss World,peserta-peserta di tanya , "Berikan nama binatang yang bermula dengan huruf L."

Aku : "Ok lepas tu?"

Ilya : "Peserta lain semua bagi jawapan hebat-hebat laa kan.Leopard , Lamb , Ladybird ,Lizard ,pendek kata semua keluar lah.Hebat ke tak hebat ke.Sampai kat Miss Singapore tahu apa dia jawab?"

Aku : "Haa apa dia?Mesti hebat kan? "

Ilya : "Labbit."

Labbit.

2 comments:

  1. ada 4 ekor anak labbit kat umah... comey2... hehehe...

    jemput singgah n join
    http://numasara.blogspot.com/2011/04/jom-join-ucapan-untuk-ibu.html

    ReplyDelete
  2. Banyak la comel!grr ini provokasi.=.=

    ReplyDelete